Podle nedávné studie mezi diváky se zjistilo, že se kvůli velkému množství pořadů lidé stávají nerozhodnými při jejich výběru. Prý pouhá jedna třetina diváků využívá k výběru sledovaného pořadu brouzdání skrz menu. A 21% z nich prý po čase snahu sledovat nějaký pořad raději vzdá, než aby strávili brouzdáním další čas.
Průzkum dále odhaluje, že 58% diváků se raději vrátí k pořadům, které dobře znají za předpokladu, že se jim nedaří vybrat z nabídky ostatních pořadů. Začíná se ukazovat, že přehršle filmů a seriálu v nabídce divákům komplikuje výběr a s přibývajícími službami (Disney+, Apple TV+ atp.) by to pro průměrného diváka mohlo být ještě složitější.
Zajímavá jsou i čísla, která indikují, že mladší ročníky si vybírají filmy déle než ti starší. Průměrný americký divák si vybírá až 7,4 minuty. Lidé ve věku 18-34 let stráví proklikáváním nabídky až 9,4 minuty, lidé od 35 do 54 let pak 8,4 minuty a lidé nad 50 let pouhých 5 minut.
Za zmínku stojí i skutečnost, že průměrný Američan v posledním čtvrtletí využívá elektronická média (video, televize, hry, rádio, internet...) v průměru 11 hodin a 27 minut, což je meziroční nárůst o 21 minut.
A co vy, už jste byli dnes venku? Nebo se stále ještě snažíte něco najít v nabídce Netflixu?
Zdroj: Deadline