Je obecně známým faktem, že streamovací platformy typu Netflixu neustále rostou na popularitě a staly se obrovskými hráči na poli televizní zábavy. Nedávný průzkum mezi americkými diváky se pak tuto obecnou představu rozhodl kvantifikovat, přičemž přinsel celou řadu velice zajímavých statistik a čísel, které se netýkají pouze streamování, ale televizní sledovanosti obecně.
Asi nejzajímavějším číslem, které z průzkumu vyplívá je, jaký podíl na sledovacím čase přesně si pro sebe berou streamovací služby. Za poslední čtvrtletí minulého roku se jedná přibližně o pětinu času, který američané stráví před televizí, přesněji 19 %. Z toho si pro sebe 31 % urval Netflix, 21 % YouTube, 12 % Hulu, 8 % Amazon a zbylých dalších 28 % ostatní služby včetně Apple TV+ nebo Disney+. Je však důležité upozornit, že se do tohoto výsledku nezapočítaly další zařízení typu počítačů a telefonů, pouze klasické televize. Podle průzkumu má celkem 91 % dotázaných dospělých Američanů předplacenou alespoň 1 streamovací platformu, 30 % jich pak má předplacených tři nebo více.
Zdroj: Variety
Foto: Netflix, Hulu, Disney, Apple