Seriál The Mandalorian se poprvé objevil v žebříčku streamovacích služeb společnosti Nielsen Media Research. Dle dat této americké společnosti, která měří velikost publika a délku sledování jednotlivých pořadů, byl Mandalorian streamován přes jednu miliardu minut během týdne k 26.10. Hodnota jedné miliardy minut byla dosažena jen díky prvním devíti epizodám Mandaloriana, složených z úvodní série a tehdy premiérového dílu druhé sezóny.
Hodnocení Nielsen je založeno na počtu minut, které během týdne přehrají zákazníci, kteří mají přístup ke streamovacím platformám. Je třeba poznamenat, že streamovací služby jako Netflix a Amazon nevydávají své vlastní podrobné analýzy streamování a data ze žebříčku jsou složena z vlastních odhadů společnosti Nielson. Ta do žebříčku 10 nejvíce streamovaných titulů zařazuje nabídku služeb Netflix, Amazon Prime Video, Hulu a Disney+.
Mandalorian je pětkrát sledovanější než jakýkoli jiný pořad na streamovací službě Disney+. Průběh druhé série na tom díky účasti oblíbených postav ze světa Star Wars a neutuchající popularitě Baby Yody pravděpodobně nic nezmění. Dá se tedy předpokládat, že to není naposledy, co se Mandalorian v prestižním žebříčku streamovanosti umístil. Sama společnost Nielson předpokládá, že se Mandalorian bude v žebříčku Top 10 nejstreamovanějších pořadů objevovat minimálně několik týdnů.
Mandalorian se s hodnotou 1,046 miliard minut umístil v žebříčku na třetím místě. První místo k týdnu 26. 10. držela sedmidílná minisérie Dámský gambit od Netflixu s 1,850 miliardami minut a druhé místo připadalo americkému Kanclu, jenž si stále drží oblibu diváků a na Netflixu byl přehráván po dobu 1,032 miliardy minut.
Disney+ je jedinou streamovací službou, která v žebříčku rozbila kralování nejpopulárnější streamovací platformy současnosti. Všechny zbylé pozice ovládá Netflix. Do žebříčku jsou zahrnovány nejenom seriály, ale i filmy. Na pátém místě se umístila vánoční oddechovka Sváteční rande, kterou diváci streamovali po dobu 654 milionů minut. Kompletní seznam si můžete prohlédnout níže:
- Dámský gambit (The Queen’s Gambit) – 7 epizod, Netflix – 1,850 miliard minut
- Kancl (The Office) – 192 epizod, Netflix – 1,046 miliard minut
- The Mandalorian – 9 epizod, Disney+ – 1,032 miliard minut
- Schitt’s Creek – 80 epizod, Netflix – 963 milionů minut
- Sváteční rande (Holidate) – film, Netflix – 654 milionů minut
- Chirurgové (Grey’s Anatomy) – 361 epizod, Netflix – 624 milionů minut
- Myšlenky zločince (Criminal Minds) – 277 epizod, Netflix – 620 milionů minut
- Námořní vyšetřovací služba (NCIS) – 353 epizod, Netflix – 552 milionů minut
- The Haunting – Záhadné sídlo Bly (The Haunting of Bly Manor) – 9 epizod, Netflix – 553 milionů minut
- Great British Baking Show – 63 epizod, Netflix – 530 milionů minut
Zdroj: Variety, Screenrant
Foto: Disney+