AKTUALIZACE: Disney dodal, že během prvního dne si jeho službu přihlásilo 10 milionů uživatelů. Není však zřejmé, zda tohle číslo zahrnuje i uživatele, kteří se přihlásili ke zkoušce zdarma anebo čistě platící uživatele.
Původní novinka: V úterý 12. 11. v USA odstartovala dlouho očekávaná streamovací služba Disney+ a předpokládalo se, že o ni bude velký zájem. Přece jen, v knihovně Disney+ předplatitelé najdou projekty od Marvelu, Lucasfilmu nebo například Pixaru.
Pravdou ale je, že rozjezd služby se nedá nazvat zrovna hladkým, protože nemalé množství lidí hlásilo technické problémy jako nemožnost přihlásit se, vyskakující chybové hlášky během pokusu sledovat videa nebo "zamrzávání" videí. Podle služby Glitch-tracker Down Detector si v prvních 15 minutách po startu stěžovalo na problémy více než 8 tisíc zákazníků.
Ale bez ohledu na "porodní bolesti" streamovací platformy se má Disney+ čím pochlubit. Za prvních 24 hodin si aplikaci Disney+ stáhlo 3,2 milionů lidí (součet uživatelů zařízení s Androidem i iOS). Díky tomu se aplikace vyšvihla na první místo nejstahovanějších aplikací v App Store v USA a Kanadě a druhé místo v Nizozemí, kde je služba také dostupná.
Je na místě připomenout, že jde o číslo ukazující zájem pouze v případě mobilních zařízení, zahrnuty nejsou předplatitelé, kteří službu využívají například skrze osobní počítače a další platformy.
Nejsou známy údaje o tom, kolik dohromady lidí projevilo o Disney+ zájem, nicméně za prvních 24 hodin mělo být streamováno 1,3 milionu hodin obsahu. Takový nápor společnost Disney zaskočil a došlo tak k technickým problémům. Tímto tweetem společnost na nastalou situaci reagovala:
"Zájem o Disney+ předčil naše nejoptimističtější očekávání. Opravdu nás těší, že jste nadšení ze šance sledovat vaše oblíbené projekty a pracujeme na co nejrychlejším vyřešení současným problémů. Děkujeme Vám za trpělivost."
Snad bude služba více vyladěná v době, kdy dorazí do dalších zemí Evropy. To je ale otázka několika měsíců, takže Disney bude mít dost času na to vychytat mouchy.