S ohledem na to, že má společnost Disney ve své knihovně projekty od Marvelu, Pixaru nebo třeba Lucasfilmu, dalo se čekat, že zájem o její streamovací službu Disney+ nebude rozhodně malý. A také, že nebyl. V prvních 24 hodinách si aplikaci pro mobilní zařízení stáhlo cca 3,2 milionů lidí a pokud jde o celkový počet přihlášených uživatelů, pak jich bylo v prvním dni 10 milionů.
Tím to ale samozřejně neskončilo, podle údajů ke 26. 11. 2019 si mobilní aplikaci stáhlo 15,5 milionů lidí (v průměru 1,2 milionu stažení za den), což předčilo očekávání a vedlo to k rekordnímu nárůstu ceny akcií společnosti Disney. Cena za jednu se dostala k částce 151,57 dolarů za kus.
Společnost má v plánu mít do roku 2024 něco mezi 60 až 90 miliony předplatitelů, což se nyní nezdá být jako nedosažitelný cíl. A pokud jde o dopad na konkurenty jako jsou Netflix nebo Amazon Prime Video, tak podle výzkumné společnosti Apptopia zatím nedochází k výraznému úbytku předplatitelů, ale to se samozřejmě v budoucnu může změnit, zatím je brzy soudit.
V případě služeb Hulu a ESPN Plus, které spadají také pod Disneyho, došlo v období 12. až 24. 11. také k výraznému nárůstu (o více než 50 %) stažení mobilních aplikací, což je způsobeno tím, že Disney nabízí cenově zvýhodněný balíček Disney+, Hulu a ESPN Plus.
Úspěch Disney+ trochu kazí fakt, že start provázely technické problémy (některým lidem se nedařilo přihlásit, videa "zamrzávala" atd.), ale Disney přislíbil nápravu a zdá se, že nelhal, nejsou zprávy o tom, že by problémy přetrvávaly ve výraznějším měřítku.
V následujících měsících se služba Disney+ objeví i v jiných zemích než USA, Kanadě a Nizozemí, ale kdy přesně se dočkají fandové v České republice, to zatím jasné není, celosvětově by měla být ale služba dostupná do roku 2021.