Quibi nezažilo příliš povedený start. Nová mobilní služba slibovala revoluci ve streamování obsahu, diváci se ale do stahování moc neženou a společnost tak bude muset škrtat. Startu služby nepomohla ani nabídka tří měsíců sledování zdarma a jednoznačně jí uškodila koronavirová pandemie. Právě na koronavirus svádí vinu zakladatel služby Jeffrey Katzenberg, který zároveň uvádí, že se společnost nachází v dobré finanční situaci. Katzenberg se ale mohl přepočítat. Vezměme to popořadě.
Quiby je streamovací služba, která měla fungovat pouze na mobilních zařízeních a těm také přizpůsobit svůj originální obsah. Hlavní premisa služby je nabídnout divákovi krátký obsah vhodný k nárazovému sledování. Uživatelé tak dostávají možnost sledovat buď vyloženě krátké formáty (krátké seriálové epizody) nebo celovečerní filmy vyprávěné po kapitolách. Z krátkých videí vychází také název služby - uživatelům jsou nabízeny "Quick Bites" - Quibi, v češtině tedy zhruba "malá sousta".
Počítalo se s tím,ž e službu budou uživatelé využívat hlavně v krátkých volných chvilkách během rušného dne plného školy nebo práce, kdy máte mnohdy po ruce pouze mobil. Katzenberg získal podporu velkých hollywoodských studií a na zrealizování nápadu dostal od investorů necelou jednu miliardu dolarů. Když se projekt rozjel a dostal jméno, lidé si z Quibi tropili spíše legraci, a to i navzdory hvězdným jménům filmového průmyslu, které se službě upsaly.
Quibi bylo spuštěno v USA 6. dubna, příliš velká sláva se ale nekonala. Podle statistik serveru Sensor Tower si aplikaci stáhlo 2,9 miliónů lidí, Quibi uvádí vyšší číslo 3,5 miliónů. V současnosti má však aplikace podle čerstvých dat nějakých 1,3 miliónů aktivních uživatelů. Což je hrozně málo, když vezmeme v potaz, že k dispozici byla tříměsíční zkušební doba. A jedná se také o mizerný výhled od budoucnosti. Co ale podle Katzenberga způsobilo tak nízký zájem, a tak slabý start?