Filmová adaptace populární videoherní série Metal Gear Solid byla oznámena už před dobrými patnácti lety, ale posledních šest let na ní usilovně pracuje Jordan Vogt-Roberts, známý například jako režisér filmů Králové léta nebo Kong: Ostrov lebek. Vogt-Roberts v diskuzním pořadu Animal Talking with Gary Whitta na platformě Twitch promluvil o porodních bolestech, které provázejí přípravy filmové adaptace a prozradil také, že se vedle filmu dočkáme i animovaného seriálu.
Plánovaný seriál by podle tvůrce měl fungovat v tandemu s filmem a plánuje se návrat původního anglického hlasu Solid Snakea v podání Davida Haytera. Ten hlavního hrdinu namluvil ve všech hrách až po Metal Gear Solid: Peace Walker z roku 2010. V nejnovějším přídavku do série s podtitulem Phantom Pain už Snakeovi propůjčil hlas herec Kiefer Sutherland. Podle plánu by se do seriálu mělo vrátit i celé původní obsazení postav z videoher.
Příprava filmové adaptace Metal Gear Solid se ale táhne. Vogt-Roberts ale boj o své dítko nevzdává. „Jsem u toho filmu šest let a bojuji každý den, abych ten film udělal správně. Je to moje dítě. Pracuji na tom šest let a snažíme se z toho udělat typicky ničivé, punk-rockové, pravé Metal Gear, které bude věrné vizi Hidea Kojimy. A budu nadále bojovat každý den.“ Režisér svádí náročné přípravy komplexnosti celého projektu a také rozpočtu. Vogt-Roberts touží po financích, které mu umožní videoherní akční sekvence převést do filmového média. „Je to těžké. Natočit jakýkoliv film v Hollywoodu je těžké. A je ještě těžší natočit něco tak komplexního jako Metal Gear. Proto se snažím získat pro projekt rozpočet, díky kterému budeme moci natočit šílenosti, typické pro Metal Gear. Nechceme to vykastrovat.“
Jakým způsobem bude chystaný film s připravovaným seriálem koexistovat ještě nevíme a na odpovědi si budeme muset ještě chvíli počkat. Je ale jisté, že režisér chce k látce přistoupit zodpovědně.
V galerii pro vás máme nachystané nádherné artworky, kterými Jordan Vogt-Roberts svůj chystaný film prezentuje.
Zdroj: Movieweb