Komentáře 18

Magie | 28.01.2020 15:14
Tak se mi zdá, že většina intelektuálů, kteří tady seriál kritizují a odsuzují diváky, kterým se vcelku líbí, si nedokáže dát dohromady fakta z knih, byť nepouížvaná polopaticky v přesném sledu. zaklínač v téhle sérii je takový, jaký má být - bručoun a solitér. Však on se v příštích dílech rozhejbe - musí, protože ho tam děj povede. A komu se líbí herecké zpracování Marigolda , může navštěvovat leda kašpárkové divadélko.
Vad | 14.01.2020 11:41
Asi bych se jako fanoušek Zaklínače a to jak knižního tak herního zamyslel nad tím co psal Avari, jenomže celej seriál se mnou skouknula moje manželka která jen ví to že mám knížky o Zaklínači a že jsem to hrál a ta byla vyloženě nadšená a to tak že každý ráno se mnou ještě debatovla o epizodách co večer viděla a celkově jí ten svět pohltil takže si nemyslím že jde o sranec u kterýho si to nepřipouštěj fandové.
Mysule | 13.01.2020 12:32
Může obsahovat SPOILERY:

Tak označit to za sračku je už moc, od toho jsou různé ordinace v růžových ulicích. Ale mohlo to být daleko lepší. Typicky slovanské prostředí zabili tím forced diversity castingem. Design mnoha kostýmů je strašný: brnění Nilfgaarďanů je fakt špatný vtip. Šaty čarodějek, podle knih rafinované a sexy, vypadají jak levné šunty. Spousta cosplayerek si dokáže ušít zajímavější a luxusněji vypadající kostýmy. To samé platí i pro ty dryády nebo kdo to byl. Kostýmy jak kdyby to vyráběli úplní amatéři.
A samozřejmě si nemohli odpustit pitomé feminazi prvky, viz. Geraltův souboj s Renfri, která je pro něho nepochopitelně rovnocenný soupeř. Taková modelína, to určitě. :D Kdyby aspoň obsadili do role ženskou, které se dá uvěřit, že může být nebezpečnou bojovnicí.
A ty Yenniny kidy, když pohřbívala to mrtvé mimino (holčičku) a řekla něco ve smyslu, že to má vlastně dobré, že je mrtvá, protože je holka a měla by život na prd. OMG! Ve světě, kde ženy nejsou utlačované, v pohodě si vládnou a vedou bitvy atd.
Geralt je na tom to nejlepší. Taky si nevybavuju, že by byl v knichách nějak žoviální. Yenn je taky dobrá, když jí zrovna scénář nenutí plácat blbosti viz. výše. Kupodivu mě u ní neštve, že ji hraje nějaká míšenka.
A pořád si myslím, že by udělali líp, kdyby neskákali v čase a prostě představili ty postavy, co se vyskytují později, až v pozdějších dílech.
Snoke13 | 13.01.2020 07:18
Tak jestli začínáte argumentací špatná mizerná huba a končíte argumentací, že Geralt byl od přírody velice ukecaný, lidský a společenský tak vás nemůžu brát ani trochu vážně. Hudba byla úžasným podkladem v mnoha scénách. A ke Geraltovi, v prvních dvou knížkách byl přesně takový jak ho Cavil zahrál, vždyť až během putování s družinou, která měla za úkol zachránit Ciri se rozvíjela jeho sociální schopnost, první 2 knížky jsou stavěny v podstatě tak, že Geralt by nejradši všechno dělal sám a na všehny v uvozovkách sral. A jestli vám zde chybý jeho kousavé sarkasticke poznámky. No musíte se dívat když si ten seriál pustíte. To je clekem důležité, aby jste si všiml.
Waldemar | 12.01.2020 19:06
Knihu znam z pameti a dokazu ji povypravet pozpatku. Ctu zaklinace minimalne jednou do roka od bych 13let. Pro je te to nejlepsi milenka, nejvernejsi pritelkyne. Na serial jsem se tesil pres rok. Videl jsem dva dily toho stareho serialu ktery natocili polaci(vic nez dva dily jsem nedokazal vydrzet)tento serial je: Zajimavy, super efekty, herci vyborni, proste cele zpracovani je vazne dobre. Pro kazdeho cloveka ktery nezna knihu. Dokazu pochopit ze jso sceny, obcas cele kapitoly vynechany, oproti knize. Film, serial je vzdy odlisny a zkraceny, ale tolik nepresnosti ktere byly zminovany, znazornovany, zduraznovany a opakovany ve vsech dilech knih??? Zustaly nedbale zpracovany..... Jako nadsenec fantasy se li serial libi, budu se divat dale, s knihou to ma vsak spolecne jedine: A to nazev Zaklinac
Yold | 12.01.2020 03:00
Seriál je sračka, už v prvním díle ta pojebaná strategie, kdy do jízdy napíhalá velká Nilfgardská armáda. Vyzbrojená nejen hnusnou zbrojí, ale jenom meči (a to ani ne moc hezkýmy+podle Netflix lore je vyzpělá civilizace jako nilfagàrd si nemůže ve své armádě dovoli luky, štíty a kopí, ale na dobývací techniku má). Celkově Cahir působý jako záporná postava + poraží Vilgefortze, tak mi řekně te jak to bude vipadat dál. Ciri doběhne k portálu ve věži Racka. Vilgefortz za ní ale Gerlat ho nezdrží, ale zabije. Konec příběhu. Jo a navíc Calanthé a Yenefer se chovaj jako by měli písek ve vagíně.
Ondřej | 11.01.2020 23:48
V mnoha částech souhlasím s tím, co zde padlo. Jsem jedním z mála, co knížky četl pod pultem, hrál hry a sjel Žebrowskeho provedení. Srovnání je doslova otřesné, s prachama co polský seriál měl, dokázal vdechnout příběhu atmosféru a zvolené lokace ji jen podtrhly, jak třešnička.
V podstatě musím pochválit Henryho, za skvělé provedení šermu, obzvlášť v prvním díle. Snaží se i pracovat tělem. Jenže dojem z knih je prostě jednoznačnej, Geralt, v podstatě přiotrávený šlachoun, na hranici oné bezcitnosti/ nebo snad ne? , Henry je jak vytaženej z pokusu na Capitana Ameriku. Postavě schází patos, který prostě Žebro dal. Není to strašné, ale ani na pochvalu.
Boj s Renfry byl ukázka toho, co od ,,seroše,, čekat. On se s ní mazlil, nebo jako co? Jak skřížili meče, měla zdechnout, alá banda před. To jsem fakt těžko rozdejchal. Takže, chlapy bude řezat pohledem a ženský budou oříšek? Celkově je Geralt na druhé, možná třetí koleji, takže název spíš táhne fandy na lep. Hudba otřesná, to ji mohl dělat zase Persival ( Game ), jenže to by bylo moc slovanské a to se ušákům nesmí podávat, dostali by průjem. Mé hodnocení? Dá se na to koukat, ale toť vše. ( Rozpočet Netu přes 200 mega , kluky polský jsem bohužel nesehnal, ale jestli 50 mega tak to fakt přeženu!) Takže za mne 3/10 a to nebudu rejpat do hloubky.
Pavel | 11.01.2020 18:51
Snoked13: Tak já to hodnocení sračky rozvedu..
1) místy extrémně levně a uměle vypadající vizuál, včetně "efektů". Mizerná hudba. I polský seriál měl lepší výpravu a atmosféru.
2) časově nesouvisející linky jsou prostě blbý nápad a neustálé přeskakování mezi nimi rozbíjí i to málo z příběhu, co zůstalo.
3) za celý seriál nikdo nebyl schopen napsat dobrý dialog, a i to málo přebrané z knížek je tak špatně zapracováno, že to nevyzní (ad rozhovor se Stregoborem)
4) nově vymyšlené linky jsou nudné a naplněné nesmysly (seznamovací ples králů s čaroději? vaječníková magie?? he)
5) adaptované povídky jsou pro změnu vykastrované a bez pointy
6) linka osudu je zde karikaturou sama sebe. Ne, tím, že různé postavy Geraltovi pořád beze smyslu opakují osud osud osud, se to opravdu nezachrání.
7) Cavill hraje chrčící nasranej pařez, ne Geralta. Jeho postava byla naopak převelice lidská, společenská, ironická a ukecaná. A právě dynamika dialogů a vztahů s ostatními postavami byla na knížkách tak zábavná.
8) Jediná dobře zahraná postava je tu Marigold. I když "toss a coin" tu zní jak hrnec na prdel.
Snoked13 | 11.01.2020 17:15
Zásadně s Avarim nesouhlasím. Hodnicení: je to sračka bez hlavy a paty není hodnocení. To že by to natočili HBO by nepomohlo ani v nejmenším, potom jak jim vyšlo poslední fantazy GOT, které skončilo jako absolutní propadák. Jediné na co na poslední sérii bylo dobře byla hudba před smrtí night kinga. Nevím kde je problém se scénářem samotným, dialogy navazují téměř dokonale a jsou smysluplné. Ano shledání Geralta a Ciri stálo trochu na vodě, ale jestli jsi si všimnul od začátku nám byly dost intenzivně předkládány upomínky na osud, což tohle mělo jak si nahradit, nebylo to nejšťastnější ale budiž. Herecké výkony byly taky kvalitní. A ne hodnocení není skvělé jen proto, že je to zaklínač. To, že je někdo vysazený proti netflixu chápu, ale potom se nedá tvoje subjektivní hodnocení witchera brát vůbec vážně, zvlášť po tom jak vychvaluješ HBO. Společnosti která další fantazy His dark materials nevzal také vůbec za správný konec.
Snoked13 | 11.01.2020 17:15
Zásadně s Avarim nesouhlasím. Hodnicení: je to sračka bez hlavy a paty není hodnocení. To že by to natočili HBO by nepomohlo ani v nejmenším, potom jak jim vyšlo poslední fantazy GOT, které skončilo jako absolutní propadák. Jediné na co na poslední sérii bylo dobře byla hudba před smrtí night kinga. Nevím kde je problém se scénářem samotným, dialogy navazují téměř dokonale a jsou smysluplné. Ano shledání Geralta a Ciri stálo trochu na vodě, ale jestli jsi si všimnul od začátku nám byly dost intenzivně předkládány upomínky na osud, což tohle mělo jak si nahradit, nebylo to nejšťastnější ale budiž. Herecké výkony byly taky kvalitní. A ne hodnocení není skvělé jen proto, že je to zaklínač. To, že je někdo vysazený proti netflixu chápu, ale potom se nedá tvoje subjektivní hodnocení witchera brát vůbec vážně, zvlášť po tom jak vychvaluješ HBO. Společnosti která další fantazy His dark materials nevzal také vůbec za správný konec.
Avari | 11.01.2020 14:33
Veronnie: Peter Jackson v Lotrovi ukázal, že změny proti předloze jde zajistit s úctou. Tady jde o to, že seriál je skutečný sranec bez hlavy a paty s otřesnými herci, scénářem i výpravou. Pokud je v nějakém projektu tím nejlepším Cavill, tak už to o něčem svědčí. Čekal jsem, že tohle pochopí i průměrně inteligentní člověk, ale asi ne. Úpadek vkusu je znatelný a nejspíš je to dáno takovými perlami jako jsou ty od Marvelu. A koukám, že jsi fanoušek, takže se řídíš heslem "je to Zaklínač, tak je povinnost mít to rád".
Michal | 11.01.2020 08:04
Seriál se jmenuje Zaklínač, ne Cirila, takže kde je problém stim že by se objevila až v druhé řadě?
Michal | 11.01.2020 08:04
Seriál se jmenuje Zaklínač, ne Cirila, takže kde je problém stim že by se objevila až v druhé řadě?
Macek | 11.01.2020 00:46
Musím souhlasit s Avarim, nechápu proč je Netflix tak protěžovanej protože konkrétně Zaklínač je kostymově i efektama úplně v prdeli a jediný kdo tam umí trochu hrát je Zaklínač zbytek podává výkon hodný tak porno filmu. A to nepočítám tu vyváženost řas a gendru...... V konečné fázi si mohli dát záležet a postavit příběh za sebe tak aby to nebylo zmatený jak včelka mája v prosinci, myslím si že kdo to nezná tak vůbec nechápe o co tam jde....
Veronnie | 11.01.2020 00:12
Četla jsem knihy, hrála všechny hry a mě se ten seriál líbí.
Že adaptace nějakého díla nemusí být slovo od slova přesná, chápe průměrně inteligentní člověk. Ten slovní průjem od Avariho tady v komentářích je úsměvný. :-)

Přidat nový komentář

Šéfredaktorkou webu je Petr Slavík, e-mail serialy@fandimefilmu.cz

Máte-li zájem o inzerci na našem webu napište nám na e-mail studio@koncal.com

Ochrana osobních údajů | Zásady používání cookies | Pravidla webu | Upravit nastavení soukromí

© 2016 – 2024 FandimeSerialum.cz / All rights reserved / Provozovatel webu je Koncal studio s.r.o.
Koncal studio s.r.o., IČO: 03604071, Lýskova 2073/57, Stodůlky, 155 00, Praha 5

adblocktest

Zavří reklamu