Otravné reklamy a malý výběr
Ne nadarmo vsadila HBO na drsnější obsah, kde krom nabídky nejnovějších filmů lze zahlédnout i necenzurovaný sex. Stačí se podívat na Spartaka nebo dobře známou Hru o trůny. Ne nadarmo si někdo pustí i neméně přihlouplý, leč lákavější pořad o ufounech nebo falešných kouzelnících na Discovery Chanel. A ne nadarmo si někdo v době internetu raději pustí svůj oblíbený seriál, film či pořad na notebooku. Dnešní notebooky kvalitou zobrazení a rozlišením konkurují levnějším televizím (viz například toto srovnání notebooků). Je tu totiž možnost vlastního výběru bez omezení, což televize zkrátka nenabízí. Ale je tu i další faktor.
Reklamy. Už se vám někdy stalo, že jste večer čekali na svůj vyhlédnutý film či seriál, ale začal třeba až dvacet minut potom, kdy měl podle programu skutečně začít? Ano? Mně totiž taky. Nejde přitom jen o reklamy před pořadem, ale i při něm. A to skutečně kazí zážitek. Není potom divu, že se většina lidí uchyluje k beztrestnému stahování. Chcete ukázku v praxi? Zrovna se dívám na televizní program a koukám, že budou v neděli dávat Bourneovo ultimátum. Skvělej akčňák s Mattem Damonem. A to je náhoda, já ho mám ve svém počítači. Takže až se budete dívat, vzpomeňte si na mě. Uděláte mi radost :).