2. Hodor
Pokud u princezny Shireen platilo, že jako jedné z nejnevinnějších postav jí byla dopřána taktéž jedna z nejhorších smrtí, u nebohého Hodora (Kristian Nairn) to platí dvojnásob. Postavu jsme poprvé potkali hned v první řadě, a už od úplných počátků jsme si ji zamilovali. Kdo by taky neměl rád prostoduchého obra, který by svou silou povalil koně, ale zároveň by sám od sebe neublížil ani mouše. Dokáže říct jen jedno jediné slovo a bez ustání věrně pomáhá svému pánovi Branovi (Isaac Hempstead Wright). Nikdy se nám nedostalo odpovědi, co stojí za Hodorovou prapodivnou mluvou nebo proč má inteligenci malého dítěte, ale když tato fakta nikdo nikdy neprobíral, brali jsme je prostě jako samozřejmost a všichni jsme mysleli, že se tak musel chudák nejspíš narodit. Ale to jsme se těžce mýlili. Za Hodorovou nemluvností se totiž skrývá jedna z nejhorších a nejtragičtějších scén, jaké si pro nás showrunneři David Benioff a D. B. Weiss kdy vymysleli. Hodor se totiž jako malý kluk zbláznil v důsledku toho, že ho Bran přinutil spatřit jeho vlastní smrt. Při své výpravě na sever je Bran i s jeho společníky napaden Nočním králem a všichni se snaží co nejrychleji uprchnout z jeskyně Tříoké vrány (Max von Sydow), v níž se ukrývali. Bran, který momentálně prozkoumává minulost a vidí před sebou svého mladého otce a zároveň i mladého Hodora, vstoupí do jeho mysli a přinutí ho držet před armádou Bílých chodců dveře, zatímco Meera (Anne Frank) s Branem utečou. Hodor tedy svou smrt spatřil už v dětství a kvůli neustálému opakování rozkazu ,,Hold the door!“ (Drž ty dveře!) přišel o rozum a slova se mu navždy vypálila do mozku natolik silně, že už nikdy nebyl schopný říct nic jiného. Pokud si tohle nezaslouží druhé místo v žebříčku, tak už nejspíš nic.