The Morning Show
Jestli See mělo sázet na vizuální žranici, tak The Morning Show se opírá hlavně o silné herecké obsazení (Jennifer Aniston, Reese Witherspoon, Steve Carell a další) a snahu být tematicky aktuální. Seriál je zasazený do prostředí ranní show, kde se provalí řada sexuálních skandálů spojených s Carellovou postavou. Dosud úspěšný zpravodaj je okamžitě odstavený z vysílání a je na jeho dosavadní kolegyni (Aniston), aby dál tlačila káru sama. Může to být úděl i příležitost, nicméně vše se zkomplikuje, když do už tak rozjitřené situace vstupuje ještě mladá dravá reportérka v podání Witherspoon, takže vedle řešení problematiky MeeToo může seriál nabídnout také dámský vzájemný boj o moc.
Pode recenzentů je na téhle sérii dost vidět, že se v průběhu příprav měnilo tvůrčí vedení. Během úvodních epizod se prý série hledá, mění směr a je nevyvážená ve svém tónu. Pak už se kritici rozcházejí v tom, zda show navzdory potížím funguje (má potenciál), anebo ne. Jedni mají pocit, že je seriál skutečně aktuální a daří se mu nastavovat zrcadlo soudobým vztahům a problémům na pracovištích. Druzí zase tvrdí, že se seriál o něco takového pokouší jen marně a vlastně jde o dost krotkou satiru, která soudobé potíže nedokáže podávat dostatečně ostře a zajímavě. Zaznívají také hlasy, podle kterých se tak docela nepovedlo ústřední trojici postav vhodně obsadit (Carell je prý na sexuálního predátora příliš velký sympaťák a Witherspoon už těžko věřit nastupující dravou žurnalistku). Celkově se zatím hovoří o slabším odvaru seriálů jako Newsroom, který neurazí, ani nenadchne.
For All Mankind
Ronald D. Moore je znám především jako tvůrce vychváleného remaku Battlestar Galactiky. Ke hvězdám hledí i v nové sérii, která však se sci-fi elementy podstatně víc šetří. Nacházíme se v alternativní historii, kde Sověti přistáli na Měsíci jako první a vesmírné závody tak nikdy neskončily. Série postupně skáče v čase, aby ukázala z pohledu NASA, k čemu všemu tahle klíčová změna vedla.
Podle recenzentů je seriál pečlivě vystavěný, alternativní historie je promyšlená a seriál nabízí vlastně docela zajímavý pohled na svět, ve kterém se jedna „drobná“ věc stala jinak. For All Mankind se zaměřuje na fungování NASA, plánování dalších úkolů, ale třeba i na zdánlivě nenápadné věci, jako je život manželek, jejichž muži odletěli riskovat život do hlubin vesmírné prázdnoty. Většina recenzí si však stěžuje na to, že je seriál strašlivě pomalý a těžkopádně vyprávěný. Změny alternativní historie jsou předkládány divákům hrozně okatě a zbytečně podrobně, všechno trvá a místo plnokrevných hrdinů se show soustředí na toporné panáky, kteří po většinu času suše vysvětlují historický vývoj.
Dickinson
Tahle série je možná na první pohled z celé čtveřice nejméně výrazná, ale vypadá to, že naší pozornosti by uniknout neměla. Show pojednává o dospívání skutečně žijící básnířky Emily Dickinson, která za svého života byla nedoceněná a většina jejího díla vyšla až posmrtně, často navíc s úpravami, zřejmě proto, že používala v té době netradiční výrazové prostředky a v jejích verších lze vysledovat lesbickou orientaci. Seriál Aleny Smith není pojatý jako tradiční dobové drama, ale spíš jako soudobý seriál o dospívání zasazený do historických kulis. Postava Emily se chováním blíží dnešním teenagerům, seriál využívá současný jazyk a současné hudební hity.
Tu a tam se objevuje stížnost, že odkazy na život básnířky jsou trochu kostrbaté a hrdý feminismus seriálu až příliš zdůrazňovaný. Na druhou stranu se většina kritiků shoduje, že je seriál nesmírně zábavný, optimistický, má v sobě roztomilou přitažlivost a je zkrátka něčím, co tu na poli seriálů pro mládež v poslední době chybělo. Není to ani přiblblá soap opera pro děti, jaké vysílá Disney Channel, ani drsná, prvoplánově šokující záležitost, jakou byla letos Euphoria od HBO. Místo toho dostáváme skutečně vydařenou komediální show s veskrze sympatickou hrdinkou v podání charismatické Hailee Steinfeld. Dickinson je z celé nabídky Applu nejlépe realizovaný seriál, který nicméně není tak bombastický jako třeba See, takže je nespíš odsouzený k tomu, aby figuroval v nejrůznějších žebříčcích „deseti nejlepších seriálů, na které nekoukáte“.