V dnešní době, kdy se na trhu nachází již skoro až nepřehledná nabídka streamovacích služeb, má jakákoliv výhoda nad konkurencí velkou důležitost. Přece jenom však zdaleka nejvíce rozhoduje samotný obsah. Obecně se zdůrazňuje především významnost originální tvorby. U té nicméně nejde ani tak o to, že by pro většinu diváků byly novinky rozhodující. Spíš je streamovací služby zkrátka a dobře musejí vyrábět proto, že dříve či později velká hollywoodská studia přestanou svoji klasickou tvorbu konkurenčním streamovacím společnostem licencovat a ponechají si ji pro svoje vlastní služby, které v poslední době také začínají spouštět. Nicméně měření agentury Nielsen ukazuje, že starší klasiky jsou pro velkou část diváků klíčové.
Statistická agentura Nielsen byla dříve známá především kvůli tomu, že denně zveřejňovala údaje o sledovanosti jednotlivých televizních pořadů ve Spojených státech. Nedávno se pustila do nového úkolu a rozhodla se měřit celkový čas, který diváci stráví sledováním projektů, které jsou dostupné na Netflixu v USA. A mezi desítkou nejsledovanějších jsou nové originální počiny v menšinovém zastoupení a vítězí zaběhlé klasiky, které si Netflix licencuje.
V posledním měření, které sledovalo období od 10. do 17. září, se v top desítce nejsledovanějšího obsahu umístily čtyři projekty vyráběné přímo pro Netflix (a to ještě Lucifer dříve běžel na stanici Fox, Netflix jej koupil až později). Většina žebříčku však patřila zakoupeným značkám, které celkově obsadily šest z deseti pozic. Stejný trend pak platil i v předešlých týdnech, kdy původní tvorba prohrála jednou dokonce poměrem 9:1.
Zajímavostí je, že se mezi devíti seriály objevil i jeden film, a to sice nová komiksovka Project Power. Při větším zamyšlení se jedná o poměrně velké překvapení - statistika měřila celkové minuty strávené sledováním a celovečerní snímek se svou délkou přece jen nemůže mnohadílným seriálům rovnat. O film musel být tudíž skutečný zájem. Kompletní statistiku za poslendí týden naleznete níže.
- Lucifer - 1.591 mld. minut
- Legenda Korry (The Legend of Korra) - 1.248 mld.
- The Umbrella Academy - 1.088 mld.
- Kancl (The Office) - 928 mil.
- Shameless - 802 mil.
- Chirurgové (Grey's Anatomy) - 764 mil.
- Projekt Power (Project Power) - 761 mil.
- Myšlenky zločince (Criminal Minds) - 713 mil.
- Námořní vyšetřovací služba (NCIS) - 533 mil.
- Teenage Bounty Hunters - 422 mil.