Seriál The Last of Us před časem našel herce, již vklouznou do kůže Joela a Ellie putujících Amerikou, kterou na nevlídné místo před dvěma desítkami let proměnila virová nákaza. Přípravy pokračují dál a podílí se na nich i tvůrce videoherní předlohy Neil Druckmann.
Ten se v rozhovoru pro IGN rozpovídal o seriálu, tedy přesněji o jeho první sérii. Ta převypráví příběh prvního dílu, jehož dohrání průměrně zabralo přes patnáct hodin. Podle Druckmanna nejde ani tak o to, aby v sérii postavy měly stejné oblečení, ale především, aby povahově odpovídaly své předloze. Tvůrcům jde o to, aby jim zkrátka vtiskli stejnou filosofii atp.
Fanoušky může mile potěšit fakt, že některé dialogy budou na chlup stejné jako ve videohře. Druckmann však na druhou stranu dodává, že zase některé věci se budou pro potřeby seriálu razantně lišit, čímž nemá na mysli, že Joel může mít jinou barvu košile. Jako příklad uvádí akci, kterou si hráč musí projít, aby se naučil ovládání zbraní. Podobné pasáže převedete do seriálové podoby jen stěží. Obecně lze čekat, že seriálová adaptace zřejmě z násilných scén o něco sleví a víc než na hardcore akci se zaměří na jednotlivé postavy a příběh.
„Některé z mých oblíbených epizod se zatím od herního příběhu značně odchýlily a já se nemůžu dočkat, až je diváci uvidí,“ uvedl Druckmann. Dále také dodal, že už se pracuje na maskách Clickerů, které prý vypadají úžasně. Clicker (viz galerie) je ve videohře jeden z řady zmutovaných nepřátel, na které Joel s Ellie při své cestě narazí. Clicker je třetí fází infekce a jejich tvář po roce připomíná spíš houbu. Kvůli téhle mutaci jsou sice slepí, ale dokáží se pohybovat po oblastech díky echolokaci a jsou extrémně nebezpeční. Proto je nejlepším řešením projít v jejich přítomnosti v maximální tichosti.
Foto: Sony Computer Entertainment
Zdroj: IGN