4. Mistr ve svém oboru
Pokud je něco na této detektivce stejně dobrého jako její hlavní dvojce, tak je to zaručeně skvělá atmosféra. Režisér Fukunaga se ji ale rozhodl ještě povýšit na vyšší level tím, že zaexperimentoval. Konkrétně na konci čtvrté epizody, kde se detektiv Rust vydává za člena gangu, aby zajal jeho vůdce. To všechno se stane během šestiminutové akční scény, která je natočena na jeden záběr. Když už se někdo za kamerou pyšní, že dokáže natočit dlouze táhlou scénu beze střihu, většinou ten střih přece jenom musí použít, pokud teda není opravdu vyšinutý perfekcionalista. Zdaleka nejlepším příkladem je už zmíněný film Birdman, který je na poli dvou hodin také natočený pouze na jeden záběr (a je to parádní jízda). A seriál v tomto případě jde příkladem, protože tato neuvěřitelná šestiminutová scéna žádné střihy nepotřebovala. Navíc, přes svou komplikovanost se jí podařilo natočit na pouhé čtyři pokusy! Nebylo to ovšem snadné. Při natáčení museli být maskéři schovaní uvnitř domů, aby mohli ve správnou chvíli vyběhnout a začít nanášet make-up na vůdce gangu Gingera. Byli zde přítomni také kaskadéři, kteří byli spojeni s řidiči, aby vyjeli do ulic v pravý čas. Dále ještě byli zaměstnaní i hoši od speciálních efektů, kteří v pozadí házeli cihly do vzduchu a zároveň stříleli ze zbraní. Nakonec ale všechna ta námaha stála za to a výsledkem je intenzivní akční scéna, která se stala klenotem nejen tohoto seriálu, ale kinematografie obecně.